Πληρωμή και Πακέτα Κάλυψης
Εμείς στην Beepit θέλουμε να έχετε μία ευχάριστη εμπειρία κράτησης χωρίς προβλήματα γι' αυτό το λόγο μοιραζόμαστε μαζί σας τι ακόλουθες πληροφορίες ώστε να μην αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα είτε κατά την πληρωμή είτε κατά τη διάρκεια της ενοικίασης του αυτοκινήτου σας.
Οι μέθοδοι πληρωμής μπορεί να είναι χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες, ψηφιακά πορτοφόλια, πληρωμές μέσω κινητού και πληρωμές σε μετρητά. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα με το όνομα του ενοικιαστή.
Δεχόμαστε πληρωμές με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover.
Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα;
Δεχόμαστε όλες τις γνωστές πιστωτικές κάρτες, αλλά θα πρέπει να διαθέτουν επαρκές υπόλοιπο ώστε να πραγματοποιηθεί η δέσμευση του ποσού εγγύησης από τη κάρτα σας κατά τη διάρκεια της ενοικίασης του αυτοκινήτου σας.
Εάν θέλετε να πληρώσετε για την ενοικίαση του αυτοκινήτου, αλλά σκοπεύετε να το οδηγήσει κάποιος άλλος, υπάρχει η δυνατότητα να ενοικιάσετε το όχημα στο ονομά σας και να το προσθέσετε ως επιπλέον οδηγό. Ωστόσο, το άτομο πρέπει να πληροί όλες τις απαιτήσεις ηλικίας και άδειας οδήγησης. Θα πρέπει επίσης να παρουσιάσουν την άδεια οδήγησης στο γραφείο απ' όπου θα παραλάβουν το αυτοκίνητο με τον κύριο ενοικιαστή.
Μπορώ να πληρώσω με χρεωστική κάρτα;
Δεχόμαστε προπληρωμένες κάρτες. Η κάρτα όμως δε θα πρέπει να είναι προπληρωμένη και θα πρέπει να αναγράφεται σε αυτή το λογότυπο της Visa ή της Mastercard.
Μπορώ να πληρώσω με μετρητά;
Δεχόμαστε μετρητά για πληρωμές αλλά θα πρέπει να έχετε υπόψιν σας ότι μία πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με επαρκές ποσό των χρεώσεων της ενοικίασης θα πρέπει να είναι διαθέσιμο ώστε να γίνει προέγκριση των χρημάτων του ποσού της εγγύησης από την κάρτα σας κατά την διάρκεια της ενοικίασης. Παρ όλα αυτά υπάρχει η δυνατότητα να μη χρησιμοποιήσετε την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα επιλέγοντας ένα από τα πακέτα ασφάλισης που διαθέτουμε.
Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσω για την ενοικίαση αυτοκινήτου για άλλο πρόσωπο; Αλλά εγώ να μην βρίσκομαι εκεί την ώρα της παραλαβής του οχήματος;
Δυστυχώς, όχι ο/η ενοικιαστής θα πρέπει να είναι παρών κατά τη διαδικασία υπογραφής της Σύμβασης Ενοικίασης και να παρέχει την πιστωτική του/της κάρτα κατά την παραλαβή του οχήματος. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Τι είναι το ποσό ευθύνης;
Το ποσό ευθύνης είναι το μέγιστο χρηματικό ποσό που μπορεί να πληρώσει ο πελάτης σε περίπτωση ατυχήματος.
Το ύψος του ποσού εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος και μπορεί να ελεγχθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης.
Πως μπορώ να μειώσω το ποσό ευθύνης;
Το ποσό ευθύνης μπορεί να μειωθεί με την επιλογή ενός πρόσθετου πακέτου ασφάλισης.
Βάση του οποίου το ποσό ευθύνης είτε μπορεί να μειωθεί είτε να μηδενιστεί.
Πακέτα Ασφάλισης:
Τι τύπος είστε;
Comfort, Premium ή Super Premium; Η Beepit θα σας καλύψει.
Τι είναι το Comfort πακέτο της Beepit;
Το Comfort πακέτο παρέχεται ως βασικό σε όλους τους πελάτες της Beepit.
Καλύπτει έως το ποσό της εγγύησης την ευθύνη για πιθανές ζημιές στο όχημα ή την κλοπή, παρέχοντας ταυτόχρονα προσωπική ασφάλιση ατυχημάτων (PAI) και δωρεάν χιλιόμετρα.
Τι είναι το Premium πακέτο της Beepit;
Το Premium πακέτο αποτελεί ένα πρόσθετο πακέτο ασφάλισης που περιέχει τα πλεονεκτήματα του Comfort πακέτου όπως επίσης περιέχει μειωμένο ποσό ευθύνης και προσθετο οδηγό δωρεάν.
Τι είναι το Super Premium πακέτο της Beepit;
Το Πακέτο Ασφάλισης Super Premium προσφέρει πλήρη κάλυψη, σχεδιασμένη να μειώσει σημαντικά την οικονομική ευθύνη του Ενοικιαστή σε περίπτωση ζημιών ή προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της ενοικίασης. Εάν επιλέξετε το Πακέτο Ασφάλισης Super Premium κατά την κράτηση ή πριν παραλάβετε το όχημα, θα παραιτηθείτε από την ευθύνη για ζημιές στο αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένης της οροφής, των τροχών, των γυαλιών και πολλά άλλα!
Με την αγορά αυτού του πακέτου, διασφαλίζετε ότι δεν θα θεωρηθείτε οικονομικά υπεύθυνοι για τα παραπάνω περιστατικά, μειώνοντας αποτελεσματικά την έκθεσή σας σε απρόβλεπτες χρεώσεις και προσφέροντας μεγαλύτερη ηρεμία κατά τη διάρκεια της εμπειρίας ενοικίασης.
Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Επικοινωνήστε με την ομάδα Eξυπηρέτησης Πελατών.