ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΟ Ή ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BEEPIT;
Εάν είστε μεταξύ 21 και 75 ετών, μπορείτε να νοικιάσετε και να οδηγήσετε τα οχήματά μας. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι υπάρχει επιπλέον κόστος για ηλικίες μεταξύ 21-24 και 72-75 ετών.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;
Όταν κάνετε μια κράτηση, δεν χρειάζεται να καταχωρίσετε τον αριθμό της άδειας οδήγησης ή άλλες πληροφορίες, αλλά θα πρέπει να έχετε μαζί σας μια έγκυρη άδεια οδήγησης για να παραλάβετε το όχημα. Οι πολίτες τρίτων χωρών οφείλουν να προσκομίσουν διεθνή άδεια οδήγησης κατά την παραλαβή του οχήματος. Για τις χώρες που συμμετέχουν στη Σύμβαση της Βιέννης για την Οδική Κυκλοφορία, επιτρέπεται η χρήση εθνικής άδειας οδήγησης στην Ελλάδα. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα κρατήσεων μας.
ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ Ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ;
Δεχόμαστε για πληρωμές όλες τις παρακάτω κάρτες:
- Visa
- Mastercard
- Union Pay
- Dinners Club International
- Maestro
Σημείωση: Δεν γίνονται δεκτές προπληρωμένες κάρτες ή Electron cards, ταξιδιωτικές κάρτες καθώς και οι κάρτες Visa Electron, American Express.
Σημαντική σημείωση: Για εγγυήσεις/δεσμεύσεις οι αποδεκτές κάρτες είναι οι παρακάτω
- Visa credit/debit
- Mastercard credit/debit
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη κάρτας σας εκ μέρους άλλου ατόμου κατά τη διάρκεια της ενοικίασης, όμως παρακαλούμε έχετε υπόψη ότι το άτομο που θα υπογράψει το συμβόλαιο θα πρέπει να είναι κάτοχος μιας έγκυρης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
ΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΩ;
Παρακαλούμε ελέγξτε τις διαθέσιμες κατηγορίες οχημάτων στην ενότητα ''Οχήματα''.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;
Παρά τις προσπάθειές μας να ικανοποιούμε τις επιθυμίες των πελατών μας, δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ένα συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μόνο την επιλεγμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Τα οχήματά μας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μερικές ώρες ανάλογα με τις ανάγκες σας, ωστόσο το ελάχιστο ποσό που χρεώνεται είναι πάντα 48 ώρες. Η παραλαβή και ο χρόνος παράδοσης επιλέγονται πάντα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Η μέγιστη περίοδος ενοικίασης είναι 30 ημέρες. Ωστόσο, σε περίπτωση ανάγκης για μεγαλύτερη περίοδο μίσθωσης από αυτή που καθορίζεται εδώ, επικοινωνήστε με το τμήμα Υποστήριξης Πελατών.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Η εταιρία μας δεν επιβάλλει περιορισμούς στα χιλιόμετρα.Σε περίπτωση ειδικών προσφορών το όριο στα χιλιόμετρα αναφέρεται πάντα με σαφήνεια.
Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ;
Κατά τη διαδικασία της κράτησης πρέπει να δηλώσετε την ακριβή ώρα παραλαβής του οχήματος. Μπορείτε ωστόσο να αλλάξετε την ώρα παραλαβής έως και 12 ώρες πριν την παραλαβή του οχήματος.
Σημείωση: Σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης χωρίς έγκαιρη ειδοποίηση από τον πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να μην παρέχουμε το όχημα.
ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
Σε περίπτωση παραλαβής και παράδοσης του οχήματος πέραν των ωρών λειτουργίας των γραφείων μας υπάρχει ειδική χρέωση η οποία αναφέρεται κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις ώρες εργασίας κάθε γραφείου στην ενότητα Επικοινωνία.
ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες μας για αυτό το λόγο έχουμε δημιουργήσει συγκεκριμένες προσφορές (προσαρμοσμένες με βάση την τοποθεσία). Μπορείτε να ενημερωθείτε από το τμήμα κρατήσεων μας για το ανάλογο αίτημα.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
Παρέχουμε αυτή την υπηρεσία, ωστόσο θα πρέπει να συμφωνηθεί 48 ώρες πριν την παραλαβή του οχήματος και χρεώνεται βάσει του τιμοκαταλόγου μας για πρόσθετες υπηρεσίες.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;
Η μεταφορά του οχήματος μέσω ακτοπλοϊκού μέσου δεν επιτρέπεται παρά μόνο μόνο με την γραπτή εξουσιοδότηση της εταιρείας και σε περίπτωση που χορηγηθεί άδεια επιβαρύνεται με έξτρα κόστος 60 ευρώ. Παρακαλώ σημειώστε πως τυχόν παράβαση του όρου, θα επιφέρει περαιτέρω χρεώσεις.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;
Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται η διασυνοριακή μετακίνηση.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
Μπορείτε να επιλέξετε πρόσθετα πακέτα και υπηρεσίες κατά τη διαδικασία κράτησης ή κατά την παραλαβή του οχήματος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ;
Με τα πρόσθετα πακέτα ασφάλισης, μπορείτε να μειώσετε την προσωπική σας ευθύνη σε περίπτωση βλάβης του οχήματος. Η πρόσθετη ασφάλεια εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος, το επιλεγμένο πακέτο ασφάλισης και τον αριθμό των ημερών ενοικίασης του οχήματος. Μπορείτε να ελέγξετε την τιμή των πρόσθετων πακέτων ασφάλισης κατά την διαδικασία κράτησης.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΘΥΝΗΣ;
Το ποσό ευθύνης είναι το μέγιστο χρηματικό ποσό που μπορεί να πληρώσει ο πελάτης σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημίας. Το ύψος του ποσού εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος και μπορεί να ελεγχθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΘΥΝΗΣ;
Το ποσό ευθύνης μπορεί να μειωθεί με την επιλογή ενός πρόσθετου πακέτου ασφάλισης.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ (SUPER PREMIUM)
Η πλήρης απαλλαγή ευθύνης είναι μια πρόσθετη ασφάλεια που απαλλάσσει πλήρως τον πελάτη από την ευθύνη συμμετοχής στις ζημιές που προκύπτουν στο αμάξωμα του οχήματος.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Συνιστούμε να επιλέξετε πρόσθετο εξοπλισμό κατά τη διαδικασία κράτησης του οχήματος ώστε να εξασφαλίστε τη διαθεσιμότητα του εξοπλισμού κατά την παραλαβή του οχήματος. Ωστόσο υπάρχει πάντα η επιλογή να ζητήσετε να ζητήσετε πρόσθετο εξοπλισμό και στα γραφεία μας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
ΤΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ 'Η ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Ο πρόσθετος εξοπλισμός μας περιλαμβάνει GPS, παιδικό κάθισμα και παιδικό κάθισμα τύπου booster.
ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ;
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνίας θα βρείτε στην ενότητα '' Επικοινωνία''.