ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ;
Κατά την παραλαβή του οχήματος το προσωπικό της Beepit θα σας ενημερώσει για τον τύπο καυσίμου του οχήματος. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πετρέλαιο τότε στο εξωτερικό μέρος της δεξαμενής καυσίμου υπάρχει η ένδειξη ''Diesel''.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 1: Απαιτείται πάντα να βάζετε πάνω από 10 λίτρα καυσίμου προκειμένου το όχημα να καταγράφει το νέο επίπεδο καυσίμου.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 2: Κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, φροντίστε ο κινητήρας να είναι πάντα σβηστός.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΛΑΘΟΣ ΤΥΠΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ;
Αν κατά τον ανεφοδιασμό χρησιμοποιήσατε λάθος καύσιμο, μην επιχειρήσετε να βάλετε μπρος για να αποφύγετε την πρόκληση περαιτέρω ζημιάς στο όχημα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης ώστε να βρεθεί η βέλτιστη και πιο οικονομική λύση και να μπορέσετε να συνεχίσετε το ταξίδι σας χωρίς άλλα προβλήματα.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Πριν από κάθε ανεφοδιασμό, βεβαιωθείτε ότι το καύσιμο είναι το κατάλληλο, όπως υποδεικνύεται από τα σήματα που υπάρχουν στο όχημα και στο μπρελόκ του κλειδιού του αυτοκινήτου.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ;
Αν το καύσιμο τελειώσει τη στιγμή που οδηγείτε το ενοικιαζόμενο όχημα, προσπαθήστε να ακινητοποιήσετε το όχημα με τον πιο ασφαλή τρόπο. Ανάψτε τα αλάρμ, σβήστε τον κινητήρα, τραβήξτε το χειρόφρενο και τοποθετήστε το προειδοποιητικό τρίγωνο σε κατάλληλη απόσταση από το όχημα. Αγοράστε ένα πλαστικό δοχείο με καύσιμο από το πλησιέστερο πρατήριο και ανεφοδιάστε το όχημα με τουλάχιστον 5 λίτρα του ενδεδειγμένου καυσίμου (όπως αναγράφεται στην τάπα του ρεζερβουάρ). Αν μετά από λίγες προσπάθειες το όχημα εξακολουθεί να μην παίρνει μπρος, μην επιχειρείτε πλέον την εκκίνηση για να μην προκληθεί ζημιά στον κινητήρα και επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Μην οδηγείτε ποτέ με χαμηλή στάθμη καυσίμου. Μόλις ανάψει η προειδοποιητική λυχνία χαμηλής στάθμης καυσίμου ή η στάθμη του καυσίμου φτάσει στο ¼, μεταβείτε στο πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων και ανεφοδιάστε το αυτοκίνητο με το κατάλληλο καύσιμο.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ;
Αν ανάψει η προειδοποιητική λυχνία χαμηλής πίεσης ελαστικών στον πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη του ταμπλό, παρακαλούμε ρυθμίστε την πίεση των ελαστικών σύμφωνα με την ένδειξη που βρίσκεται στην πόρτα του οδηγού ή στο εσωτερικό της τάπας του ρεζερβουάρ.
ΑΜΕΣΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ:
Αφού ρυθμίσετε την πίεση και στους τέσσερις τροχούς, η προειδοποιητική λυχνία και το μήνυμα στην κεντρική οθόνη θα σβήσει και θα εμφανιστεί η ένδειξη της νέας πίεσης για κάθε μεμονωμένο ελαστικό στην κεντρική οθόνη του ταμπλό κάτω από τα όργανα μέτρησης και/ή στον υπολογιστή ταξιδίου. Ορισμένες φορές η προειδοποιητική λυχνία σβήνει μετά από λίγα λεπτά οδήγησης.
ΕΜΜΕΣΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Αφού ρυθμίσετε την πίεση και στους τέσσερις τροχούς, σύμφωνα με το μοντέλο του οχήματος, κρατήστε πατημένο τον διακόπτη ένδειξης έως ότου ακουστεί το ηχητικό σήμα ή απενεργοποιήστε το μέσω της κεντρικής οθόνης του ταμπλό κάτω από τα όργανα μέτρησης.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΗΜΑΤΑ:
- Αν έχετε μηχανικό (συμβατικό) κλειδί, ξεκλειδώστε το τιμόνι στρίβοντας το αριστερά και δεξιά έως ότου ανοίξει ο διακόπτης του κινητήρα. Αν έχετε bluetooth κλειδί, φροντίστε να μην βρίσκεται κοντά σε ηλεκτρονικές συσκευές (smartphone, iPod, etc.). Το bluetooth κλειδί πρέπει να βρίσκεται εντός του οχήματος και όλες οι πόρτες να είναι κλειστές.
- Αν το όχημα έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων: κλείστε όλες τις πόρτες, πατήστε το φρένο, βεβαιωθείτε ότι ο μοχλός επιλογής είναι στη θέση P ή N, γυρίστε το κλειδί ή πατήστε το κουμπί εκκίνησης (ανάλογα με τον μηχανισμό του αυτοκινήτου).
- Αν το όχημα έχει ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων: κλείστε όλες τις πόρτες, κρατήστε πατημένο το φρένο, βεβαιωθείτε ότι ο μοχλός επιλογής είναι στη θέση N, γυρίστε το κλειδί ή πατήστε το κουμπί εκκίνησης (ανάλογα με τον μηχανισμό του αυτοκινήτου).
- Αν το όχημα έχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων: κλείστε όλες τις πόρτες, κρατήστε πατημένο τον συμπλέκτη, βεβαιωθείτε ότι ο μοχλός επιλογής είναι στη θέση N (νεκρά), γυρίστε το κλειδί ή πατήστε το κουμπί εκκίνησης (ανάλογα με τον μηχανισμό του αυτοκινήτου).
Αν το όχημα δεν παίρνει μπρος ακόμη και μετά την εκτέλεση των ενεργειών που περιγράφονται ανωτέρω, και ο πίνακας οργάνων δεν εμφανίζει ενδείξεις εκκίνησης, το όχημα πιθανότατα δεν μπορεί να ξεκινήσει λόγω κάποιας βλάβης.
- Ελέγξτε αν εμφανίζονται μηνύματα στο ταμπλό ή στον πίνακα οργάνων.
- Εάν το όχημα δεν ξεκινά, προσπαθήστε να θυμηθείτε αν αφήσατε αναμμένους τους προβολείς, το ραδιόφωνο ή άλλες συσκευές που μπορεί να έχουν αποφορτίσει την μπαταρία. Σε αυτή την περίπτωση, προσπαθήστε να εκκινήσετε το όχημα χρησιμοποιώντας καλώδια από άλλη, φορτισμένη μπαταρία.
Προειδοποίηση: Μην προσπαθήσετε να βάζετε μπροστά το όχημα σπρώχνοντάς το ή κυλώντας το σε κατηφόρα ή χρησιμοποιώντας το κιβώτιο ταχυτήτων και τον συμπλέκτη. Αυτό μπορεί να προκαλέσει σοβαρή και δαπανηρή βλάβη. Αν δεν καταφέρετε να εκκινήσετε το όχημα, επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ Ή ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ;
Αν το όχημα διαθέτει μηχανικό χειρόφρενο, για ευκολότερη απεμπλοκή, κρατάτε πάντα πατημένο το πεντάλ φρένου την ώρα που λύνετε το χειρόφρενο. Σηκώνετε πάντα το χειρόφρενο ελαφρώς και πατάτε το κουμπί. Με αυτόν τον τρόπο, θα μειώσετε την αντίσταση και θα είναι ευκολότερο να λύσετε το χειρόφρενο.
Αν το όχημα διαθέτει ηλεκτρικό (αυτόματο) χειρόφρενο, αυτό απεμπλέκεται αυτόματα κατά την εκκίνηση του οχήματος. Αν το ενοικιαζόμενο όχημα είναι εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το χειρόφρενο απελευθερώνεται αυτόματα όταν επιλέγετε πρώτη ταχύτητα ή όπισθεν και αφήνετε το συμπλέκτη ενώ πατάτε το γκάζι. Τη στιγμή εκείνη όλες οι πόρτες πρέπει να είναι κλειστές. Τα οχήματα Volkswagen, Audi, Seat και Škoda διαθέτουν επίσης τη λειτουργία Auto hold, η ενεργοποίηση της οποίας εμποδίζει την εκκίνηση του οχήματος σε περίπτωση που ο οδηγός δεν φορά τη ζώνη ασφαλείας.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 1: Αν παρκάρετε το όχημα σε ανηφόρα, φροντίστε να τραβήξετε χειρόφρενο και ταυτόχρονα να βάλτε πρώτη ταχύτητα ή όπισθεν (για αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ο επιλογέας να είναι στη θέση P και για ρομποτικά στη θέση N) και στρίψτε το τιμόνι στο πλάι.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 2: Αν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από μηδέν, μην τραβάτε χειρόφρενο όταν παρκάρετε το όχημα, αν είναι δυνατόν, προκειμένου να αποφύγετε να παγώσει το χειρόφρενο και να μην μπορείτε εν συνεχεία να βάλετε μπρος το αυτοκίνητο. Αν το όχημα έχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αφήστε το μοχλό στην πρώτη ταχύτητα, αν διαθέτει αυτόματο κιβώτιο επιλέξτε τη θέση P και για ρομποτικό κιβώτιο τη θέση N (μόλις σβήσει το όχημα θα μπλοκαριστεί αυτόματα).
ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ Η ΣΤΑΘΜΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΥΓΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ;
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το όχημα που σας παρέχουμε να διαθέτει όλα τα απαραίτητα υγρά στο ενδεδειγμένο επίπεδο. Δυστυχώς, σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, κατά την περίοδο υψηλής κίνησης υπάρχει η πιθανότητα να εμφανιστεί η ένδειξη χαμηλής στάθμης για κάποιο υγρό. Αν αυτό συμβεί, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Λάδι Κινητήρα:
Αν ανάψει η προειδοποιητική λυχνία στάθμης λαδιού, αγοράστε ένα λίτρο κατάλληλου λαδιού από το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων ή εξειδικευμένο κατάστημα.
-
Σβήστε τον κινητήρα και προσθέστε μισό λίτρο λαδιού.
-
Μετά από λίγα λεπτά, ελέγξτε τη στάθμη του λαδιού, η οποία θα πρέπει να είναι ανάμεσα στην ελάχιστη και τη μέγιστη ένδειξη.
-
Αν η στάθμη είναι ακόμη χαμηλή, συμπληρώστε λάδι μέχρι να φτάσει στη μέγιστη ένδειξη.
-
Μπορείτε να βρείτε τον τύπο του λαδιού που χρησιμοποιεί το όχημα εντός του καπό ή στο εγχειρίδιο χρήσης.
2. Ψυκτικό Υγρό:
Αν ανάψει η προειδοποιητική λυχνία ψυκτικού υγρού, αγοράστε ένα λίτρο ψυκτικού υγρού από το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων ή εξειδικευμένο κατάστημα.
-
Ανασηκώστε το καπό και ελέγξτε το χρώμα του υπάρχοντος υγρού στο ρεζερβουάρ.
-
Αγοράστε ψυκτικό υγρό με το ίδιο χρώμα.
-
Για τη δική σας ασφάλεια, πριν ανοίξετε το ρεζερβουάρ ψυκτικού, βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας έχει κρυώσει και ανοίξτε το καπό με αργές κινήσεις.
3. AdBlue:
Τα περισσότερα οχήματα του στόλου μας με κινητήρα diesel είναι εξοπλισμένα με το υγρό AdBlue για να συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς προστασίας του περιβάλλοντος.
-
Η ανάγκη για επαναπλήρωση είναι σπάνια, καθώς η ποσότητα του AdBlue επαρκεί για 15.000 έως 25.000 χλμ ή για το διάστημα μεταξύ δύο τακτικών συντηρήσεων.
-
Αν όμως εμφανιστεί η προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων, σταματήστε στο πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων, προμηθευτείτε τουλάχιστον 10 λίτρα AdBlue και γεμίστε το ρεζερβουάρ έως το στόμιο πλήρωσης.
-
Το ρεζερβουάρ του AdBlue βρίσκεται είτε στο χώρο αποσκευών κάτω από τη ρεζέρβα, είτε δίπλα στο ρεζερβουάρ καυσίμου.
-
Μην αγνοήσετε την προειδοποίηση, καθώς το ηλεκτρονικό σύστημα του αυτοκινήτου μπορεί να εμποδίσει την περαιτέρω οδήγηση.
4. Υγρό Υαλοκαθαριστήρων:
Αν η στάθμη του υγρού υαλοκαθαριστήρων είναι χαμηλή, προμηθευτείτε το κατάλληλο υγρό από πρατήριο καυσίμων, εξειδικευμένο κατάστημα ή σούπερ μάρκετ.
-
Ανάλογα με την εποχή, επιλέξτε καλοκαιρινό ή χειμερινό υγρό καθαρισμού.
-
Το καλοκαιρινό βοηθά στην απομάκρυνση εντόμων, ενώ το χειμερινό αποτρέπει το πάγωμα σε χαμηλές θερμοκρασίες.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην περίπτωση που χρειαστεί να προμηθευτείτε κάποιο υγρό για το ενοικιαζόμενο όχημα, παρακαλούμε κατά την αγορά του να ζητάτε την έκδοση τιμολογίου στο όνομα της εταιρείας. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης μας, ώστε να σας δοθούν τα στοιχεία. Αν δεν προσκομίσετε το τιμολόγιο κατά την επιστροφή του οχήματος, δεν θα μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε το ποσό που πληρώσατε.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΑΝΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΛΥΧΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΓΑΝΩΝ Ή ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Σε περίπτωση χαμηλής στάθμης λαδιού η αν ενεργοποιηθούν ο λαμπτήρας του κινητήρα ή η λυχνία υπερθέρμανσης σταματήστε αμέσως το αυτοκίνητο και επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Σε περίπτωση που ανάψει η ένδειξη της χαμηλής πίεσης ελαστικών (!) ελέγξτε εάν κάποιο ελαστικό είναι ξεφούσκωτο ή φθαρμένο.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 1: Σε περίπτωση που το ελαστικό είναι τελείως ξεφούσκωτο χρησιμοποιήστε τη ρεζέρβα και κατευθυνθείτε στο πλησιέστερο κατάστημα ελαστικών ή βενζινάδικο για να επιδιορθώσετε ή να αντικαταστήσετε το φθαρμένο ελαστικό.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 2: Εάν είναι ενεργοποιημένη η ενδεικτική λυχνία πίεσης των ελαστικών αλλά όλα τα ελαστικά φαίνονται εντάξει επισκεφθείτε το πλησιέστερο πρατήριο βενζίνης για να προσθέσετε λίγο αέρα στα ελαστικά και να απενεργοποιήσετε την προειδοποιητική λυχνία.
ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ''ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ''
Σε περίπτωση που εμφανιστεί το μήνυμα "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ", παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να σας δώσουν τον κωδικό που απαιτείται.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ (WIFI,GPS);
Σε περίπτωση προβλήματος σύνδεσης στο ηλεκτρονικό δίκτυο, ελέγξτε αν οι συσκευές σας λειτουργούν σωστά. Χρησιμοποιείτε μόνο πρόσθετο εξοπλισμό που φέρει ρευματοδότη με Ευρωπαϊκή τυποποίηση για να αποφύγετε βλάβες στο αυτοκίνητο. Αν ο ρευματοδότης εξακολουθεί να μην λειτουργεί, επικοινωνήστε με την τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που θα σας δώσει περαιτέρω οδηγίες για την επίλυση του προβλήματος.
Συμβουλή: Οι συνάδελφοί μας είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν να εγκαταστήσετε τον πρόσθετο εξοπλισμό σας με τον κατάλληλο τρόπο.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ;
Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο,προσπαθήστε να ακινητοποιήσετε το όχημα με τον πιο ασφαλή τρόπο.
- Ενεργοποιήστε τα 4 φώτα προειδοποίησης, σβήστε τον κινητήρα και ενεργοποιήστε το χειρόφρενο.
- Εφόσον ακινητοποιήσετε το όχημα, βγείτε προσεκτικά.
- Σε περίπτωση βλάβης του οχήματος σε συνθήκες κακής ορατότητας, αφήστε τα φώτα του οχήματος αναμμένα.
Πριν επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης, παρακαλούμε προετοιμάστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
-
Καταγράψτε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.
-
Σημειώστε την ακριβή τοποθεσία της βλάβης (διεύθυνση, χιλιόμετρο εθνικής οδού ή συντεταγμένες).
-
Δώστε πληροφορίες σχετικά με τη φύση της βλάβης.
Σε περίπτωση που η βλάβη δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί, εντός 24 ωρών θα σας δοθεί όχημα αντικατάστασης ή εναλλακτική λύση για να συνεχίσετε το ταξίδι σας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο πελάτης πρέπει να περιμένει στο σημείο μέχρι να φτάσει η οδική βοήθεια, ενώ η ομάδα υποστήριξης Beepit θα τον ενημερώσει όσο το δυνατόν συντομότερα για την άφιξή τους και για οποιαδήποτε άλλη απαραίτητη πληροφορία.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Ή ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ (π.χ. ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ);
Σε περίπτωση βλάβης κάποιας λάμπας, μόνο σε εξαιρετικές καταστάσεις, μπορείτε να την αλλάξετε μόνος σας.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο θα σας παραπέμψει στο πλησιέστερο κατάστημα που μπορεί να σας εξυπηρετήσει ή αναφέρετε το θέμα κατά τη διαδικασία παράδοσης του αυτοκινήτου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μην επιχειρήσετε ποτέ να αλλάξετε λαμπτήρες Xenon ή Led ώστε να μην τραυματιστείτε ή να προκαλέσετε κάποια ζημιά στο όχημα.
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ;
Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην τακτική συντήρηση των οχημάτων μας με σκοπό την προστασία της ασφάλειας των πελατών μας, τη διαφύλαξη της αξίας τους και τη διατήρηση της εγγύησης του κατασκευαστή.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ;
Τα ενοικιαζόμενα οχήματα μπορούν να χρησιμοποιούνται μόνο στο βασικό οδικό δίκτυο (ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι εντός πόλης/στο επαρχιακό δίκτυο, εθνικοί οδοί, αυτοκινητόδρομοι κλπ.). Ανεξαρτήτως κατηγορίας οχήματος, απαγορεύεται η οδήγηση σε χωματόδρομους, σε ανώμαλο έδαφος και παρόμοιους δρόμους.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Η οδήγηση σε δρόμους εκτός του βασικού οδικού δικτύου επιτρέπεται μόνο εφόσον οι τοπικές αρχές σας υποχρεώσουν να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους εναλλακτικούς δρόμους λόγω διακοπής κυκλοφορίας στην κύρια οδό ή για άλλο λόγο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, παρακαλούμε να προσαρμόσετε την ταχύτητα του οχήματος στις συνθήκες του δρόμου και να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε τυχόν εμπόδια (λακκούβες, σαμαράκια κλπ.) που ενδέχεται να προκαλέσουν σημαντικές και δαπανηρές ζημιές στο ενοικιαζόμενο όχημα.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Ή ΖΗΜΙΑΣ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ, Ή ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΛΟΠΗΣ,ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΛΟΠΗΣ ΚΑΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥ;
Σε περίπτωση ατυχήματος ή οποιουδήποτε άλλου περιστατικού, ακολουθήστε τα παρακάτω:
- Καλέστε το Κέντρο Υποστήριξης Πελατών της Beepit στο +302810390349 ή (+30) 6943 492222.
- Καλέστε την αστυνομία στο 100.
- Μην αποδεχθείτε καμία ευθύνη για το ατύχημα μέχρι οι αστυνομικοί να παρουσιάσουν επίσημο έγγραφο σχετικά με το ατύχημά σας. Η Beepit θα ζητήσει αναφορά ατυχήματος από την αστυνομία.
- Βγάλτε φωτογραφίες του ατυχήματος και κρατήστε σημειώσεις με τα ονόματα και τον αριθμό πινακίδας του άλλου οχήματος.
- Εντός 24 ωρών πρέπει να συμπληρώσετε μια αναφορά συμβάντος που θα σας αποσταλεί και στη συνέχεια να την προωθήσετε στο info@beepit.gr Σε περίπτωση βλάβης ή μηχανικών δυσκολιών, πρέπει να καλέσετε αμέσως το Κέντρο Υποστήριξης Πελατών.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ;
Σε περίπτωση βλάβης που προκαλείται από τρύπιο ελαστικό ή ζημιά στις ζάντες, παρακαλούμε τοποθετήστε τη ρεζέρβα ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ:
- Βεβαιωθείτε ότι το όχημα είναι πλήρως ακινητοποιημένο τραβώντας το χειρόφρενο και επιλέγοντας την πρώτη ταχύτητα ή την όπισθεν (για αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ο επιλογέας να είναι στη θέση P και για ρομποτικά στη θέση N).
- Αφαιρέστε τυχόν αποσκευές από τον αποθηκευτικό χώρο, ανασηκώστε το κάλυμμα του πάτου (ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, η ρεζέρβα μπορεί να βρίσκεται πάνω ή κάτω από τον αποθηκευτικό χώρο, περίπτωση στην οποία το κλειδί για τα μπουλόνια βρίσκεται στην αριστερή ή δεξιά πλευρά του καλύμματος του αποθηκευτικού χώρου ή κάτω από τα πίσω καθίσματα).
- Βγάλτε τη ρεζέρβα και τα εργαλεία και αφήστε τα εκτός του οχήματος.
- Αν ο τροχός διαθέτει τάσι (κάλυμμα ζάντας), αφαιρέστε το και αποθηκεύστε το προσεκτικά.
- Αν ο τροχός διαθέτει ζάντες κράματος αλουμινίου και διακοσμητικές τάπες στα μπουλόνια, αφαιρέστε τις με το εργαλείο που περιλαμβάνεται στο σετ αλλαγής.
- Αν ο τροχός διαθέτει μπουλόνι ασφαλείας για αντικλεπτική προστασία, αφαιρέστε το χρησιμοποιώντας το ειδικό κλειδί ασφαλείας που πρέπει να προσαρμοστεί στο κοινό κλειδί ξεκλειδώματος.
- Χαλαρώστε τα μπουλόνια με το εργαλείο που παρέχεται.
- Τοποθετήστε τον γρύλο του οχήματος στο κατάλληλο σημείο και βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλα στερεωμένος τόσο για την ασφάλειά σας όσο και για την ασφάλεια του οχήματος. Ο ΓΡΥΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΗ ΒΑΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. ΑΝ Η ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΣΘΗΡΗ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ Ή ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕΙ.
- Αφού ανυψώσετε το όχημα αρκετά ώστε το κλαταρισμένο ελαστικό να μην εφάπτεται με το έδαφος, ξεβιδώστε τα μπουλόνια και αφαιρέστε τον τροχό.
- Τοποθετήστε τη ρεζέρβα ενώ την κρατάτε με το χέρι σας στον άξονα. Τοποθετήστε όλα τα μπουλόνια και βιδώστε τα εν μέρει.
- Αφού κατεβάσετε το όχημα, βιδώστε σφιχτά τα μπουλόνια και ελέγξτε τα ξανά για να βεβαιωθείτε ότι είναι όλα σωστά τοποθετημένα.
- Αφού ολοκληρώσετε την αλλαγή του τροχού, τοποθετήστε όλα τα εξαρτήματα και το σκασμένο ελαστικό στο χώρο αποσκευών.
- Αν το όχημά σας διαθέτει και άλλη ρεζέρβα, μπορείτε να συνεχίσετε την οδήγηση, χωρίς να υπερβαίνετε τα 70 χλμ/ώρα, έως ότου φτάσετε στο πλησιέστερο συνεργείο ελαστικών. Παρακαλούμε ενημερώστε το συντομότερο δυνατόν την τεχνική υποστήριξη ώστε να σας προτείνουν λύσεις επισκευής με βάση τις ασφάλειες που έχετε επιλέξει.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν δεν μπορείτε να τοποθετήσετε τη ρεζέρβα μόνοι σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης ώστε να καλέσουν την οδική βοήθεια που θα αναλάβει την αλλαγή του ελαστικού. Η υπηρεσία αλλαγής ελαστικών δεν καλύπτεται και επιβαρύνεστε πλήρως με το κόστος της.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Ή ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ
Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη για έλεγχο ή εργασίες επισκευής, υποχρεούστε να επικοινωνήσετε με το τμήμα logistics της εταιρείας μας, το οποίο θα σας ενημερώσει για τη διαδικασία που απαιτείται για την εκτέλεση εργασιών στο όχημα από τρίτο πάροχο και, αν χρειαστεί, θα δώσει άδεια στο συνεργείο να προβεί στις εργασίες επισκευής. Παρακαλούμε ακολουθήστε τη συγκεκριμένη διαδικασία. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε το κόστος επισκευής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πρέπει να ενημερώσετε την ομάδα υποστήριξης και να ζητήσετε άδεια για κάθε εργασία που θα πραγματοποιηθεί στο όχημα.
ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΒΑΡΕΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ;
Η μεταφορά μεγάλων και βαρέων αντικειμένων δεν επιτρέπεται καθώς μπορεί να προκληθούν ζημιές που μπορει να είναι δαπανηρές.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 1: Σε περίπτωση που οι αποσκευές σας υπερβαίνουν σε ύψος το κάλυμμα του χώρου αποσκευών, μην κλείνετε με βία την πόρτα του χώρου αποσκευών διότι υπάρχει κίνδυνος να προκληθούν δαπανηρές ζημιές.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 2: Αν οι αποσκευές σας δεν χωρούν στον χώρο αποσκευών, μην αφαιρείτε το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και μην τοποθετείτε βαριά αντικείμενα πάνω του. Το κάλυμμα είναι αρκετά ακριβό, γι’ αυτό πρέπει να είστε προσεκτικοί ώστε να μην χαθεί ή φθαρεί.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΖΩΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ;
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Είμαστε φιλικοί προς τα ζώα και, ενώ ταξιδεύετε με τα οχήματά μας, θέλουμε τα κατοικίδιά σας να είναι μαζί σας. Δεδομένου ότι η υψηλή ποιότητα είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς, σας παρακαλούμε να μεταφέρετε τα κατοικίδια ζώα στο ενοικιαζόμενο όχημα προστατεύοντας τα εσωτερικά του στοιχεία, ιδιαίτερα τα καθίσματα, για να διατηρείται ο εσωτερικός χώρος καθαρός. Σε περίπτωση που απαιτηθεί καθαρισμός, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος των υπηρεσιών στεγνού καθαρισμού.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Για τη δική σας ασφάλεια και την ασφάλεια των κατοικίδιων σας, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε ειδικά κλουβιά μεταφοράς κατοικίδιων και να τα δέντε με τη ζώνη ασφαλείας. Με τον τρόπο αυτό, τόσο εσείς όσο και τα κατοικίδιά σας θα φτάσετε στον προορισμό σας με ασφάλεια σύμφωνα με τους νόμιμους κανονισμούς.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΩ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών:
-
Μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως αναφέρονται στη σύμβαση του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου.
-
Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τους τρόπους επικοινωνίας στην ενότητα Επικοινωνία της σύμβασης ή του επίσημου ιστοτόπου μας.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;
Σε περίπτωση που χάσετε τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών ώστε να κανονίσετε να σας παραδώσουν τα εφεδρικά κλειδιά στην τοποθεσία σας και να σας ενημερώσουν για τη χρέωση αντικατάστασης κλειδιών που θα προστεθεί στο λογαριασμό σας κατά την επιστροφή του οχήματος.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ Ή ΚΛΟΠΗΣ ΤΟΥ ΝΤΟΣΙΕ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Ή ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ;
Δηλώστε την απώλεια ή κλοπή όσο το δυνατόν συντομότερο στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και κρατήστε τη δήλωση κλοπής που θα σας δώσουν. Κατά την παράδοση του οχήματος παραδώστε τη δήλωση στους συναδέλφους μας στο γραφείο. Ακόμη, μην παραλείψετε να μας ενημερώσετε σχετικά με το συμβάν εντός 24 ωρών, στέλνοντας e-mail ή τηλεφωνώντας στην ομάδα υποστήριξης πελατών.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;
Αν μισθώνετε το όχημα για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να δοθεί άδεια για τοποθέτηση ετικέτας, μόνο όμως με την έγγραφη συγκατάθεσή μας, και υπό την εγγύηση ότι η εν λόγω ενέργεια δεν θα προκαλέσει ζημιά στο όχημα. Εφόσον εξασφαλίσετε την άδεια για τοποθέτηση ετικέτας, υποχρεούστε να επιστρέψετε το όχημα στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε.
ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ Ή ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Τα οχήματά μας καθαρίζονται πλήρως τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά μετά από κάθε ενοικίαση. Παρ’ όλα αυτά, το κάπνισμα εντός των οχημάτων δεν επιτρέπεται. Σας παρακαλούμε να συμμορφώνεστε με το συγκεκριμένο κανόνα προκειμένου τα οχήματά μας να παραμένουν απολύτως καθαρά και η εσωτερική οσμή ευχάριστη. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με την απαγόρευση καπνίσματος, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος του στεγνού καθαρισμού.
ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ;
Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε ολοκληρώσει τα παρακάτω βήματα πριν αφήσετε το όχημα:
-
Έχετε κλείσει πλήρως όλα τα παράθυρα.
-
Έχετε επιλέξει πρώτη ταχύτητα ή όπισθεν (για οχήματα με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ο επιλογέας πρέπει να είναι στη θέση P και για οχήματα με ρομποτικό κιβώτιο στη θέση N).
-
Έχετε ασφαλίσει το χειρόφρενο και έχετε σβήσει τον κινητήρα.
-
Δεν έχετε αφήσει προσωπικά αντικείμενα σε εμφανή σημεία (δεν φέρουμε ευθύνη για την προστασία τους).
-
Έχετε κλειδώσει το όχημα και βεβαιωθεί ότι όλες οι πόρτες είναι κλειδωμένες.
-
Έχετε πάντα μαζί σας τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΘΙΣΜΑ/BOOSTER;
Όλα τα παιδικά καθίσματα και/ή καθίσματα τύπου booster φέρουν σχεδιάγραμμα με οδηγίες τοποθέτησης στην πίσω πλευρά τους. Ακολουθήστε τις εν λόγω οδηγίες ώστε να διασφαλίσετε ένα ασφαλές και ευχάριστο ταξίδι για τους μικρούς σας επιβάτες.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 1: Συνιστούμε να χρησιμοποιείτε πάντα παιδικά καθίσματα ή καθίσματα τύπου booster που είναι κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών σας και να τους φοράτε πάντα τη ζώνη ασφαλείας.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 2: Συνιστούμε να τοποθετείτε το παιδικό κάθισμα και/ή το booster στο κάθισμα πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού. Προσπαθήστε να ρυθμίσετε το κάθισμα του συνοδηγού ώστε να βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο και σε όρθια θέση. Αυτή είναι η πιο ασφαλής θέση για τα παιδιά. Αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε και δεύτερο ή τρίτο παιδικό κάθισμα, τοποθετήστε τα και αυτά στα πίσω καθίσματα.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 3: Αν αποφασίσετε να τοποθετήσετε το παιδικό κάθισμα/booster στο κάθισμα του συνοδηγού, φροντίστε πάντα να απενεργοποιείτε τον αερόσακο του συνοδηγού (ο διακόπτης βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού ή δίπλα στο ταμπλό). Βεβαιωθείτε επίσης ότι η τοποθέτηση του παιδικού καθίσματος σε αυτό το κάθισμα επιτρέπεται στη χώρα σας.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 4: Μην επιτρέπετε ποτέ σε παιδιά κάτω των 12 ετών να κάθονται στο κάθισμα του συνοδηγού.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΤΙΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ;
-
ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ:
-
Ελέγξτε το εσωτερικό πλαίσιο της πίσω πόρτας.
-
Εάν το όχημά σας διαθέτει μηχανική προστασία κλειδώματος, θα δείτε ένα σύμβολο ή μια υποδοχή που υποδεικνύει το σημείο όπου πρέπει να τοποθετήσετε το μηχανικό κλειδί για να ενεργοποιήσετε το κλείδωμα ασφαλείας για παιδιά.
-
Για να ξεκλειδώσετε τις πόρτες, γυρίστε το κλειδί προς την αντίθετη κατεύθυνση από την κατεύθυνση που χρησιμοποιήσατε για να το κλειδώσετε.
Αυτός ο μηχανισμός προστατεύει τα παιδιά από το να ανοίξουν τις πόρτες κατά τη διάρκεια της διαδρομής, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια για τα μικρά επιβάτες.
2. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ:
Αναζητήστε τον διακόπτη με το σύμβολο κλειδώματος στην πόρτα του οδηγού. Αυτός ο διακόπτης συνήθως βρίσκεται κοντά στους διακόπτες του συστήματος ανεβάσματος των ηλεκτρικών παραθύρων. Η τοποθεσία του μπορεί να είναι και στην αριστερή πλευρά του ταμπλό ή στην κεντρική κονσόλα.
-
Πατήστε τον διακόπτη για να ενεργοποιήσετε το κλείδωμα των θυρών του οχήματος.
-
Εάν το όχημα διαθέτει αυτόματο σύστημα ανεβάσματος ηλεκτρικών παραθύρων και μηχανικό σύστημα κλειδώματος θυρών, ο διακόπτης θα κλειδώσει μόνο τα παράθυρα και όχι τις πόρτες.
-
Εάν το όχημα διαθέτει χειροκίνητο σύστημα ανεβάσματος παραθύρων, δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της προστασίας κλειδώματος μέσω αυτού του διακόπτη.
Αυτός ο μηχανισμός παρέχει μια εύκολη και άμεση λύση για την ασφάλεια του οχήματος και των επιβατών του.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 1: Ενεργοποιείτε πάντα την προστασία κλειδώματος αν στο όχημα επιβαίνουν παιδιά.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ 2: Όταν κλείνετε τα παράθυρα, σιγουρευτείτε πάντα ότι δεν υπάρχει κάποιος επιβάτης κοντά στα ανοίγματα.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ;
1. Αν δεν μπορείτε να κλειδώσετε ή να ξεκλειδώσετε το ενοικιαζόμενο όχημα, παρακαλούμε ελέγξτε αν το κλειδί έχει υποστεί μηχανική βλάβη.
-
Βεβαιωθείτε ότι το κλειδί δεν έχει υποστεί φυσική βλάβη (π.χ. αν έπεσε και έσπασε ή έχει υποστεί φθορά από εξωτερικές συνθήκες).
-
Αν έχει έρθει σε επαφή με νερό, όπως αν σας έπεσε στη θάλασσα, η ηλεκτρονική του λειτουργία μπορεί να επηρεαστεί.
2. Ελέγξτε την μπαταρία του κλειδιού:
Αν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα:
-
Για συμβατικά μηχανικά κλειδιά: Αν το κλειδί δεν ανταποκρίνεται, χρησιμοποιήστε την κλασική λειτουργία του κλειδιού (στην τρύπα του κλειδώματος στην πόρτα του οδηγού) για να ξεκλειδώσετε το όχημα.
-
Για Bluetooth ή ηλεκτρονικά κλειδιά: Εάν το ηλεκτρονικό κλειδί δεν λειτουργεί λόγω μπαταρίας ή άλλου προβλήματος, υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετήσετε το κλειδί κοντά στο συγκεκριμένο σημείο του οχήματος (σε κάποιες περιπτώσεις, η περιοχή κοντά στη χειρολαβή ή στο μπροστινό τμήμα του οχήματος) για να επιτρέψετε την επικοινωνία και να ξεκλειδώσετε το όχημα.
Αν δεν καταφέρετε να ξεκλειδώσετε ή να κλειδώσετε το όχημα μετά από αυτές τις ενέργειες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για περαιτέρω βοήθεια.